Текстові виступи



  1. Аксьонова О.П., Півненко Ю.В. - ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ НОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ "ЗДОРОВ'Я ТА ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА"
  2. Бородина Н.Б. - ОСНОВНЫЕ СОСТАВЛЯЮЩИЕ МЕДИЦИНСКОГО СОПРОВОЖДЕНИЯ В КОМПЛЕКСНОЙ КОРРЕКЦИИ ДЕТЕЙ С АУТИСТИЧЕСКИМИ РАССТРОЙСТВАМИ
  3. Брайко Т.А. - ШЛЯХИ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ-ДЕФЕКТОЛОГІВ ДНЗ
  4. Веретенников И.В. - РАЗВИТИЕ ДВИГАТЕЛЬНОЙ АКТИВНОСТИ ДЕТЕЙ С НАРУШЕНИЯМИИ ЗРЕНИЯ МЛАДЕНЧЕСКОГО ВОЗРАСТА
  5. Волошина Т.А. - ЗРОСТАННЯ РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА
  6. Гладкая В.В. - АКТУАЛЬНЫЕ ЗАДАЧИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ СПЕЦИАЛИСТОВ ГРУППЫ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОГО СОПРОВОЖДЕНИЯ ДЕТЕЙ СОСОБЕННОСТЯМИ ПСИХОФИЗИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ
  7. Горюнова Т.В., УстименкоМ.І.,Шепелєва Г.О- КОМПЛЕКСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
  8. Діденко Р.М.- організація інклюзивного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі: крок за кроком
  9. Зайцев И.С. - МОДЕЛЬ СОЦИАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ В СТРУКТУРЕ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОГО СОПРОВОЖДЕНИЯ ДЕТЕЙ С ПСИХОФИЗИЧЕСКИМИ НАРУШЕНИЯМИ
  10. Лавренова М.В. - ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
  11. Обухова Т.И. - ВИДЕОМЕТОД КАК ОДИН ИЗ ЭФФЕКТИВНЫХ МЕТОДОВ ОБУЧЕНИЯ В ПРОЦЕССЕ ПОДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ-ДЕФЕКТОЛОГА
  12. Ремпель Ж.О. - ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ШКОЛІ
  13. Розсохач С.О. -ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ СУЧАСНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ
  14. Рудківська Л.Г., Роман Г.А. - СПЕЦИФІКА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ТА СПЕЦІАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
  15. Самарская Е.А. -РОЛЬ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКОМ СОПРОВОЖДЕНИИ ДЕТЕЙ С ООП В УСЛОВИЯХ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
  16. Сироватко О.М. -ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬ ІНКЛЮЗИВНУ ОСВІТУ
  17. Хамутіннікова Г.І. - КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНЯ – ЗАПОРУКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ШКОЛИ.
  18. Циганок О.В. - Інноваційні аспекти професійного розвитку сучасних вчителів спеціальних та загальноосвітніх навчальних закладів

2 комментария:

  1. Хочеться окремо відмітити статтю О.В.Циганок - Інноваційні аспекти професійного розвитку сучасних вчителів спеціальних та загальноосвітніх навчальних закладів, де розкривається важливість інноваційної діяльності педагога, що є аспектом та необхідною умовою його професійного зростання. Викладачі циклової комісії іноземних мов КВНЗ «ЗПК» ЗОР прагнуть до досягнення високого рівня своєї професійної компетентності. Питання інноваційних методів та технологій навчання було досліджено та розглянуто на Регіональному засіданні викладачів іноземних мов ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації Південного регіону, яке було проведено викладачами Євенко О.В. та Андрєєвою Н.О. у формі вебінару, де також було запропоновано всім учасникам відповісти на питання онлайн-опитування «Оцінка інноваційної діяльності викладача» http://english.ucoz.com/blog/regionalne_zasidannja_vikladachiv_inozemnikh_mov_vnz_i_ii_rivniv_akreditaciji_pivdennogo_regionu/2014-10-12-38.
    Дякуємо автору статті за нові ідеї для розвитку професійних якостей педагога!
    Євенко О.В., Андрєєва Н.О., КВНЗ «ЗПК» ЗОР

    ОтветитьУдалить
  2. Татьяна Сердюк9 декабря 2014 г. в 22:58

    Обращает на себя внимание статья Е.П. Аксёновой и Ю. В. Пивненко, посвящённая вопросу формирования нового педагогического мышления у преподавателей предмета "Физическая культура". Следует отметить подход авторов к решению поставленной задачи как системы, т.е. целостности таких элементов, как практический, теоретико-методический, мотивационный, аналитический, рефлексивный аспекты. Эта позиция создает необходимые условия для трансформирования учителя физкультуры из "человека со свистком" в думающего, ищущего и достигающего своих целей профессионала.
    Хотелось бы попросить авторов раскрыть свою позицию по следующему тезису: "Пріоритетне завдання у цьому напрямку – формування умовного рефлексу на утримання вертикалі тулуба". Разве прямохождение не является одним из основных антропоидных признаков. Зачем тогда вырабатывать условный рефлекс, если прямохождение является особенностью физического строения? Или речь идет о формировании правильной осанки? Спасибо за ответ.

    ОтветитьУдалить

Оставляя сообщения, авторизируйтесь прямо в тексте, а для его отправки выбирайте подпись Анонимный