1.
Бородина Н.Б - Медицинские аспекты нарушений речи удетей.
2.
Горюнова Т.В., Устименко М.І., Шепелєва Г. О. –
Тісна взаємодія – запорука успіху (Комплексне забезпечення якості дошкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами).
3. Горюнова Т.В., Устименко М.І., Шепелєва Г. О. Постер
3. Горюнова Т.В., Устименко М.І., Шепелєва Г. О. Постер
5.
Мінакова І.В. - Реалізація проектів щодо посилення спроможності педагогів Запорізької області у забезпеченні дієвої профілактики ВІЛ/СНІДу та формування здорового способу життя.
6. Лопатинська Н.А. - Формування соціальних компетенцій у студентів напряму підготовки «корекційна освіта (логопедія)» засобами професійно-орієнтованих дисциплін
7. Нікулін С.Є. - Презентація лабораторії інклюзивної освіти дітей з ООП. Мета, завдання, заходи.
7. Нікулін С.Є. - Презентація лабораторії інклюзивної освіти дітей з ООП. Мета, завдання, заходи.
Питання до Бородіної: З якого віку у дитини можливо проведення діагностики психосоматичних порушень?
ОтветитьУдалитьДякую кафедрі, дуже цікаві презентації. Сподіваюсь, що у практичній діяльності вони стануть в нагоді.
ОтветитьУдалить